Logo Devani

De vraag aan ons

Geef ons een nieuwe uitstraling die bij ons past.  

Dit hebben we voor Flexi gedaan.
FotografieRebrandingWebsite

Als je de nieuwe eigenaar wordt van een bedrijf, past de uitstraling dan nog wel bij wie je bent? En spreek je daarmee dan de juiste doelgroep aan?

Flexicomfort wordt vaak gezien als productleverancier, terwijl ze een totaaloplossing voor kantoorinrichting bieden. Tijd om de aantrekkingskracht te vergroten en te vertellen wie ze wel zijn. Maar waarom heet je Flexicomfort als je altijd Flexi zegt? Flexi is ook beter te onthouden én moderner. De sterke punten van Flexi hebben we vertaald naar een aantrekkelijke huisstijl. Daarna werd het tijd voor een nieuw verhaal, want goede kantoorinrichting is meer dan een optelsom van producten!

Sam Schimmelpennink

Alles klopt gewoon. Op de eerste dag kregen we al aanvragen binnen. 

Website
Campagne

Meer B2B Projecten

Devani
Paul van KuikMerkversterkers